Vacation in Zeeland

donderdag, augustus 06, 2015 Jaimie 7 Comments

Image and video hosting by TinyPic
Ook deze week heb ik veel leuke dingen meegemaakt. Het begon in het Sonsbeekpark in Arnhem.
Samen met wat vrienden ging in naar het Sonsbeekpark. Elke eerste zondag van de maand is daar een markt met allerlei leuke kraampjes. Je kan er oesters eten, kipspiesjes, taart in een beker, er is lekkere muziek, er zijn kraampjes met kleding en nog veel meer. Het leuke is dat je overal wat eten en drinken kan halen en het dan in het park kan opeten op een kleedje. Het was die dag ontzettend mooi weer dus dat was mooi meegenomen.
Op dinsdag nam ik de trein naar Zeeland. Van tevoren at ik de laatste pruimen en kersen op en maakte ik van de wat zachtere aardbeien een smoothie. Beter opeten/opdrinken dan weggooien toch? Voor mijn reis moest ik nog even een kaartje printen. De NS besloot rond die tijd de site te onderhouden, heel fijn. Ik belde daarom even naar NS en toen kwamen we samen tot een oplossing.
Het was een lange reis, maar gelukkig zonder veel te moeten overstappen. Vanuit Goes moest ik nog 25 kilometer naar Kamperland. Door mijn lieve mama werd ik van het station opgehaald en reden we samen naar het vakantiepark.
De volgende dag besloten we om naar Domburg te gaan. Aan het stand is een heel mooi restaurant genaamd Het Badpaviljoen. Het gebouw zie je op de foto de middelste rij rechts. Hier dronken we wat en genoten we van het uitzicht op de zee. Daarna aten we een ijsje, ook heel lekker. In de avond ging ik samen met wat leuke mensen van de camping naar de strand. Met wat te drinken een muziek op zaten we rond ons zelfgemaakte kampvuur.
Vandaag fietste in met mijn moeder naar de stad om boodschappen te doen. Vanavond gaan we namelijk op het strand eten. Op de heenweg zagen we al hele mooie bloemen langs de weg. Op de terugweg stopten we toch even om ze te plukken. Ik houd heel erg van veldboeketten. Elke week staat er wel weer een nieuw boeketje op tafel.

7 opmerkingen :

1. Ziet eruit alsof het heel leuk was :) Mooie foto's!

2. wat leuk! En wat een leuke foto's, zeeland is zo mooi <3

3. Klinkt als een heerlijke week, mooie foto's!

4. Klinkt super! Mooie foto's ook.

BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke foto's, klinkt als fijne dagen! :)

xx Alex

6. Super leuke foto's en klinkt als een fijne vakantie, veel plezier nog!